Plačila in dostava

Kakšne so možnosti plačila?

Plačilo je možno s kreditnimi karticami. Spletna stran www.plannika.com za prenos podatkov uporablja SSL varnostni sistem (Secure Socket Layer). Uporabnik je tudi sam odgovoren za varovanje osebnih podatkov, na način, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Naročilo artiklov je mogoče na ozemlju Republike Slovenije.

Ali so cene na spletni strani plannika.si končne?

Vse cene so navedene v EUR in vključujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Kupoprodajna pogodba med upravljalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko upravljalec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko potrdilo naročila na naveden e-naslov). Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.  

Kako je z kuponi in popustom?

Popusti se med seboj ne seštevajo, v kolikor v pogojih akcije ni navedeno drugače. Pri vsakem nakupu je možno uporabiti eno promocijsko kodo. Pri nakupu artiklov v akciji ne velja brezplačna poštnina – v kolikor ni določeno drugače. V sklopu akcij se darila ne dodajajo. Ravno tako na artikle, ki so že znižani, ni mogoče uveljavljati promocijske kode za dodatno znižanje cene artiklov ali končne cene v košarici. Akcija ne velja na darilne bone.

Koliko stane strošek dostave?

Strošek poštnine je 5,00 eur.

Kdaj prejmem paket, če ga naročim danes?

Vaše naročene pošiljke od ponedeljka do petka dostavlja Pošta Slovenije ali GLS. Pošljemo jih kot poslovni paket, tako, da bodo zagotovo prišle do vas. Če vas ne bo doma, lahko paket prevzamete v naslednjih 14 dneh na vaši najbližji poti.

Kako je z reklamacijo in vračilom izdelka?

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima potrošnik pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Če z naročilom nisi zadovoljna/en, ti lahko denar vrnemo, vendar pa te moramo opozoriti, da stroškov pošiljanja ne vračamo. Če pride do reklamacije nam morate v 14 dneh poslati sporočilo na info@plannika.com, pri čemer mora biti navedena številka naročila in osebni podatki, ki so bili navedeni pri naročilu. Blago mora biti nespremenjen in nepoškodovan, prav tako pa je prosimo za fotografije morebitne nastale poškodbe. Če si pri plačilu uporabil/a ali kodo za popust, ta sredstva štejejo kot popust in jih ne vračamo. Na TRR se vrne le plačani znesek.

Kje lahko dobim več informacij?

Za vse dodatna vprašanja in informacije smo vam na voljo na e-poštnem naslovu info@plannika.si